Kołpaki

Kołpaki

GIGA 13″ 14″ 15″ 16″
NERO 13″ 14″ 15″ 16
IMOLA 13″ 14″ 15″ 16″
OPUS 13″ 14″ 15″ 16″
RADICAL PRO 13″ 14″ 15″ 16″
RADICAL PRO DARK 13″ 14″ 15″ 16″
RADICAL PRO BLACK 13″ 14″ 15″ 16″
SPYDER PRO DARK 13″ 14″ 15″ 16″
SPYDER PRO 13″ 14″ 15″ 16″
SILVERSTONE PRO 13″ 14″ 15″ 16″
TORO 13″ 14″ 15″ 16″
RST 13″ 14″ 15″ 16″
LEMANS 14″ 15″ 16″
NARDO 14″ 15″ 16″

* DOSTĘPNOŚĆ: na miejscu lub na zamówienie
MONTAŻ KOŁPAKÓW

1. Przed zamocowaniem kołpaka zdjąć zbędne pokrywy, oczyścić wewnątrz felgę. 2. Stalowy pierścień rozprężny ustawić w pozycji wycięcia pod wentyl (fot.2 i fot.3a) i wcisnąć go do gniazd w łapkach zaciskowych.*

3. Przyłożyć kołpak do felgi – tak aby miejsce na wentyl w kołpaku pokrywało się z wentylem na feldze (fot.5).

4. W dolną część felgi nałożyć kołpak, podeprzeć kolanem, górne dwie łapy zaciskowe przycisnąć (uchylić) palcami od góry w dół kołpaka i jednocześnie wcisnąć kołpak do wewnątrz felgi (fot.6). Na całym obwodzie koła docisnąć kołpak do felgi (fot.7).

Demontaż: Palce obu rąk włożyć między otwory kołpaka w górnej części koła i równomiernym pociągnięciem wyrwać kołpak. Przy wyjątkowo silnym zamocowaniu – podważyć równomiernie dwie łapy i wyrwać kołpak.

Zalecenia: Przy zakładaniu łańcuchów przeciwśniegowych zdjąć kołpaki.

* Uwaga! Ponieważ są to kołpaki uniwersalne, przeznaczone do większości samochodów, w szczególnym przypadku kołpak może wchodzić na felgę za luźno bądź za ciasno. Wówczas należy skorygować średnicę pierścienia rozprężnego w miejscu wygięcia na wentyl poprzez rozciągnięcie pierścienia (fot.4c) gdy kołpak wchodzi za luźno, bądź ściśnięcie pierścienia (fot.4a) gdy kołpak wchodzi za ciasno.

Script logo